Mijn toppertjes Cameron & Archibald aan 't werk...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjan1986

Mijn toppertjes Cameron & Archibald aan 't werk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-11 19:39

Hier ff wat vergelijk foto's van Cameron Fries X Draver
Moet er wel bij vertellen dat Cameron al heel wat mee gemaakt, Hij alleen en samen met mij! Ben echt super trots op mijn Mannetje op wat hij allemaal bereikt heeft! :D Als mensen alleen maar de foto's gaan bekijken om dingen te gaan afkraken, laat het dan A.u.b om een reactie te plaatsen! :)
Deze foto's waren eind Januari, op mijn 2de L1 wedstrijd.
in rijden.
Afbeelding

In de proef.
Afbeelding

Vind zelf dat ik mijn handen hier te laag heb, en dat Cameron zijn rug eruit drukt, maar jaar hiervoor konden we niet eens normaal galloperen.
Afbeelding

Afbeelding

En nu wat foto's van Gister! Vond zelf dat het behoorlijk veranderd is!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier nog een paar foto's van mijn gele aapje Archibald aan het werk. Na heel wat Rodeo het afgelopen winter seizoen begint die ook te veranderen!

Afbeelding

Januari 2011

Vorig jaar Friese Kampioenschappen

Afbeelding

Gewone Kring wedstrijd, vlak voordat de rodeo periode begon...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:26

Ziet er goed uit, heerlijk he dat het stukje bij beetje steeds beter gaat, ik kon ook eerst niet normaal galloperen met mijn paard, maar elke keer gaat het beter. succes *D

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-11 20:41

cynthia25 schreef:
Ziet er goed uit, heerlijk he dat het stukje bij beetje steeds beter gaat, ik kon ook eerst niet normaal galloperen met mijn paard, maar elke keer gaat het beter. succes *D

Thnx! Is indd lekker dat het steeds beter gaat! Had nooit durven dromen dat de galop nog goed zou komen omdat het kruising draver is. En dat we uberhaubt ooit L1 zouden worden had niemand verwacht!!! Maar hij komt nu echt super op de achterhand en gallopeert nu heel relaxed! Wat voor paardje heb jij dan?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:44

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Bovendien zijn de foto's die je hebt geplaatst zijn te oud, waardoor de rijtechnische commentaar die gegeven wordt niet meer van toepassing is.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Wanneer je geen 5 recente foto's hebt waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar RIJ-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.