Dit is een paard met een groot verhaal. Even in het kort: Hij komt uit ierland, hij is onderhand 15 jaar oud. Hij kwam van een fokkerij. 7 jaar geleden kwam hij naar ons. Waaruit bleek dat hij best wel slecht was behandeld. Hij was bang voor de zweep, ze zeiden dat hij zadelmak was, maar nee. Hij was, na het inrijden als de dood voor aandrijven. Deze speciale meneer heet Nemon. Hij is ondanks zijn problemen een super paard. Hij is heel gevoelig en hij wil zoo graag voor je werken dat als je al met je tong klakt hij over gaat van stap naar draf enz. en dat als je 1x doorzit of je beugel valt eruit, dat hij al in galop gaat. Ik rij met hem voor de recreatie. Ik verzorg hem al 2,5 jaar. In het begin schrok hij en viel ik eraf. Daarna tijd niet meer gereden omdat hij met de dochter van de eigenaresse steeds meeverhuisde ( hij is ook van haar) van aalsmeer naar alphen en weer terug. Ik denk dat ik beter mijn handen moet dragen en soms mijn tenen afsteek. Ik heb erg korte beugels, maar de gaatjestang was kwijt!
blond he! Ik heb echt een super band met nemon, hij is mijn grote vriend. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Want als ik deze foto's zie, ja dan word ik gewoon warm vanbinnen. Het is zoo veel beter dan eerst! Ze staan trouwens niet op volgorde1. Op de volte.

2. Lekker van het zonnetje genieten.

3. Trots op mijn mooie tinker!

4. Ik moest echt vreselijk mijn lach in houden en dan krijg je zulke shots

5. Uitstappen, lekker ontspannen

6.

7. Draven, 2 sec. later schoot hij ingalop

8. Ook draven

9. Hier zie je echt het ''beudelprobleem'' heel erg. En mijn been ligt ver naar voren..

Weeslief en opbouwend voor mij, ik heb ook gevoel