Blax heeft een paar daagjes stil gestaan, hij had een ontstoken been, dit gaat nu al stukken beter en we mogen weer rustig het rijden gaan oppakken
Blax was erg braaf, we hebben vooral aan wat meer voorwaarts/neerwaarts gewerkt, maar dit ging nog niet zo denderend, ik ga mijn handen op m'n benen houden omdat hij mijn hand nog niet helemaal wil volgen... ook is mijn houding niet altijd even denderend. verder ben ik bezig geweest met rechtrichten, hij wil uitzichzelf veel stelling naar binnen aannemen en dat neem ik heel gauw over en deed dit zelf altijd al heel erg onbewust (bij mn vorige pony was dat nodig, deze niet) dus soms vraag ik juist een beetje contra stelling om hem daarna weer gewoon recht te maken. Goed, wees verder een beetje lief voor ons

we zijn pas sinds kort een combinatie!
1-

2- het lijkt alsof ik hier heel erg trek, dit was dus poging tot paard langer te laten worden in de hals...

3- hier ging blax net mijn hand volgen, maar het beeld is nog kort

4- en hier werken we zo ongeveer naartoe!

5- vond dit wel een beetje een ontspannen beeld geven, wel met het neusje eruit maar dat vind ik niet zo erg

6- rechtmaken dmv contra stelling vragen en weer rechtrichten

7- ben heel blij met dit plaatje
jammer van mijn handen!
8- weer een fijn plaatje, wat langer in de hals, wéér jammer van mn handen

9- rechtmaken

10- galopje, hij springt tegenwoordig heel goed aan!
dit was net zo'n proest moment en dan krijg je zulke plaatjes 

11- ook dit was galoperen, maar volgens mij een overgang, het lijkt alsof ie hier veelste diep kwam maar had mn teugels langer

12- galop

13- een iets korter in de hals gezette draf

14- ik zit niet prachtig, maar hij liep hier wel fijn licht en los door de hals

15- en mn knappert

16- ook heb ik nog een paar keer gewijkt, het is niet spectaculair, vooral het doorzitten niet, maar we hebben er een beginnetje aan gemaakt en ben er best tevreden over!
View My Video
17- iets beter
View My Video
18- stukken beter

View My Video
dit waren ze
ik sta open voor onderbouwend commentaar 
Sterkte!
Ziet er goed uit zeg