Na een blessure zijn we weer aan het opbouwen. In principe mogen we alles, maar op de één of andere rare manier houden we het maar 20 minuutjes uit

De dingen waar we tegenaan lopen en dus aan werken:
Mijn houding

- - Beide handen mogen weer rechtop, maar dan houd ik ze vast, moet weer even het gevoel
- - Tenen naar binnen
- - Schouders terug
- - Ontspannen zitten
Paardlief moet weer sterker worden aan alle kanten. Op dit moment valt hij rechtsom over de buitenschouder weg. We zijn ermee bezig dat hij die gewoon braaf meeneemt én dat ik er op dat moment aan mag komen met binnenbeen.
Linksom gooit hij juist zijn linkerschouder naar binnen, zelfde probleem dus, alleen andersom. Daar zijn we dus aan het zorgen dat ik stelling kan gaan vragen en hem dan naar buiten kan gaan rijden met binnenbeen.
Verder loopt hij nog vrij erg op de voorhand en horizontaal met zijn hals. Op dit moment kunnen we even niks anders dat hem laten lopen zoals hij wil, omdat hij nog denkt dat het pijn doet en dus in de staak gaat als je meer vraagt. Hij gaat wel voorzichtig dingen weer zelf aanbieden.
Hij komt regelmatig tegen de hand en het andere moment weer achter de teugel, we zijn dus bezig om hem op eigen benen te laten lopen en zelf licht contact aan te laten nemen. Wat soms ervoor zorgt dat ik er voor spek en bonen op zit.
We zijn nog met véél meer dingen bezig, maar dat zullen jullie wel zien/horen in de filmpjes

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Wees niet te hard voor ons, we zijn pas weer net een beetje aan het rondhobbelen