Hierbij een filmpje en wat foto's van Chelsea en mij. Chelsea is een (bijna) 4-jarige merrie van Welthit II. Ze is vorig jaar augustus zadelmak gemaakt en sinds die tijd bouwen we het rustig op. Chelsea is een ontzettend lief paard en ze pakt alles super op. We hebben nog geen niveau en we zijn op dit moment voornamelijk bezig om rechtgericht te rijden en de basis er goed op te zetten. Ik hoop in mei een onderling wedstrijdje te rijden. Ik heb 1 x in de week les van de eigenaresse.
Dit zijn wat willekeurige foto's en zag dat ze alleen maar van de rechterhand zijn. Ook het filmpje is genomen op de rechterhand, maar uiteraard heb ik ook links gereden!
Eigen commentaar:
- in de galop op mijn billen blijven zitten,
- rechterop zitten (trotser),
- handen rechtop en bij elkaar houden,
- de hulp voor galop wat duidelijker geven; in het filmpje is te zien dat het te lang duurt voor ze aanspringt.
- misschien er iets meer aan gaan rijden; het ziet er wat te braaf uit.
Chelsea heeft de laatste tijd de neiging om in de galop te gaan proesten en dat is natuurlijk niet erg, maar mevrouw trekt mij er bijna af. Dit gaat gelukkig beter, maar af en toe probeert ze het nog (schudden met hoofd), vandaar dat ik in het filmpje haar erop aan 'spreek'.
Ik hoop dat jullie wat kunnen zien n.a.v de foto's en het filmpje, maar wees lief voor ons! Ik ben geen top-ruiter en Chelsea is nog erg jong! Enne, Chelsea gaat binnenkort naar de kapper hoor! Die manenbos wordt nu wel erg lang
.
Wij samen:

.
. Ik vind het er heel fijn uitzien.
Dat filmpje heb ik een x op een zaterdagochtend gemaakt. Twee week geleden ofzo.