Vanochten even lekker gereden op Coco, t was zulk lekker weer en ik had studie ochtend

K zal even wat vertellen over Coco.
ik rijd haar sinds het einde de zomervakantie en zelf rij ik in mei 4 jaar en ben 16 jaar.
Coco gaat altijd heel erg snel draven en na 2 rondjes loopt ze meestal wel weer redelijk normaal. Maar soms lukt het niet en dan blijf ik maar stappen.
De eigenaresse die komt me af en toe helpen en wat tips geven. De vorige keer toen zei ze dat je eerst moet proberen coco's hoofd laag proberen te krijgen en vanuit die houding naar draf gaan zodat ze in draf niet zo hard gaat. Dit was ik dus ook vanp plan te doen. Ze had tegen me gezegd dat ik het maar met elastiek moest proberen zodat ze wat makkelijker aan de teugel ging lopen. Dit heb ik dus ook gedaan. Dit ging erg goed, ze liep automatisch laag maar ik moest nog wel m'n best doen om dr nog ronder te krijgen, dit ging goed en toen ben ik maar lekker gaan draven en dit ging ook goed
Wat ik nu wil gaan doen is dat ik nog een aantal keer met elastiek ga rijden en dan uiteindelijk het zonder elastiek te doen.Dit zijn de vorige topics.
[RT-HAW] Welsh Coco at work
[JITP] Ik en coco rijden
Hier de foto's!

bedankt voor het kijken, plaats je ook even een reactie?