Gegevens Mika;
Naam: Monika, maar ik noem der altijd Mika.
Leeftijd: Eind april word ze alweer 17.
Vader: Hattrick
Vader van moeder: Statuar.
Niveau: B met 6 winstpunten (3 wedstrijden gereden) (Ze heeft bij de vorige eigenaar M1 gelopen ;p)
Ik rij nu bijna 2 jaar op Mika we hebben zo onze ups en downs gehad, Mika die een ernstige verzuring had, ik die er hard afviel waardoor ze eerst dachten dat mijn bekken gebroken had, achteraf bleken alleen de banden van mijn bekken uitgerekt te zijn. En zo zijn er nog wel meer dingen. Maar gelukkig zijn we er telkens alle 2 boven op gekomen. 19 februari zijn we toen voor het eerst gestart (Heb de filmpjes van mijn proeven hier ook geplaatst) Ondertussen hebben we 3 wedstrijden gereden en eigenlijk gaat het gewoon heel fijn, we blijven gewoon vooruit gaan. Natuurlijk kunnen er dingen nog veel beter, maar dat hou je toch ;p
Mijn verbeteringpunten:
- Tenen na binnen
- Soms benen langer maken, ik ben geneigd om ze op te trekken
- Achterhand er beter bij houden, vooral in de stap dan kan ze echt kort lopen achter
- Mijn handen.. -.-
Ik rijd met lussenteugel, omdat ik rechts weinig kracht heb en het nogal moeilijk vind om mijn hand stil te houden (Slechte fijne moteriek). Ik heb namelijk met mijn geboorte een plexus brachiale laizy opgelopen. Ik heb ook een dispensatiepas dus mag met wedstrijden met deze teugel rijden.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, dus hierbij de foto's:
(Het kan zijn dat van linkerkant of rechterkant meer foto's zijn gemaakt, maar dat is dan toeval ik heb beide kanten zo goed mogelijk verdeeld met alle gangen ;p Ik zag namelijk dat ik sowieso al op 1 kant geen stap foto's heb, maar heb natuurlijk wel op die kant gestapt maar daar zijn dan gewoon geen foto's van.
) 

Zweven (A)

Ik sta open voor kritiek en tips, maar graag wel opbouwend.
, niet gelezen. Dan zeg ik daar verder niets meer over! Zou toch dan wel proberen met een lus langer te rijden, meer ruimte, en wat ronder is helemaal niet erg, zeker niet in de lagere klasses!