Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ik heb al via de zoekfunctie gezocht, maar daar kreeg ik niet echt iets bruikbaars uit helaas.
Ik rij recreatief met mijn paard, 1 tot 2 keer in de week, gewoon voor het plezier. En voordat er geroepen gaat worden; staat ie dan de rest van de week op stal!? Nee, ze staat de rest van de dagen lekker buiten met haar vriendinnetjes.
Het rijden gaat hartstikke prima, we hebben er allebei lol in. Ze is licht in de hand, loopt makkelijke nageefelijk, en is voor een paard wat maar 1 tot 2 keer in de week gereden word redelijk soepel. Vind ik tenminste
we rijden ongeveer op L-niveau. Maar... dat licht zijn in de hand verdwijnt in galop. Dan hangt ze op mijn hand en word ze dus best wel zwaar. Geen drama, maar als het kan, wil ik dat toch graag oplossen
Daarbij heeft ze moeite om na een kort stukje galop weer terug te komen in draf (ze galoppeerd liever nog even door
) en valt dan 'uit elkaar'. heeft iemand een goeie tip of tips hiervoor? Alvast super bedankt!