Gisteren zijn Doeke en ik weer eens weggeweest, dit keer uitgerust met fotograaf

Veel foto's van het losrijden (dit was buiten, dus goede foto's) en een enkeling van de proef.
Doeke wordt in april 10
V. Tsjerk 328.
Toen deze foto's zijn gemaakt waren we nog M2 + 1.
Na gisteren zijn we M2 + 3.
We hebben gisteren 2 dikke winstpunten gereden.
2 x 189!

Aangezien het buiten losrijden was kreeg hij echt een klap toen we naar binnen gingen. Het was bloedheet daar! Maar hij liet zich toch erg fijn rijden. In de 2e proef begon ie na de keertwendingen te vervelen. Kijken of ie me kon foppen en ja hoor
recht? nee joh, lekker scheef lopen

Van galop naar stap, in 1 keer? neuh! gewoon lekker doordenderen
ach als dat alles is...

problemen waar we tegen aan lopen:
* rechterlengtebuiging. Hij heeft altijd aan de rechterkant in een tweespan gelopen. Toen ik hem bijna 2 jaar geleden ging rijden kon ik amper een volte rechtsom draaien en gingen we altijd plat door de bocht
Het is nu al heel veel beter!
heeft extra tijd nodig, en we hebben absoluut geen haast!* Tempo: ik meen altijd dat ie harder moet omdat ie traag aanvoelt, maar dan gaat ie al als een speer
en kan ie dus zijn passen niet afmaken en wordt het slordig.Kijk en geniet van een zeer geconcentreerde combinatie

1) Stappen en een beetje kijken wat er allemaal te beleven valt

2) Draf, fijn in de hoofd-hals houding, maar! hier gooit ie zn achterbeen weg... (iemand die snapt wat ik bedoel?) waardoor het een taktfout lijkt... Tips?
3) Drafje.
4) Schouderbinnenwaarts.
5)
deze vind ik zo gaaf, het lijkt net een slidingstop oid, maar het is de omstelling in de gebroken lijn in contragalop 
6) terugrijden na de middendraf, probleem, gebruikt zijn achterhand niet, hij tilt z'n achterbeen wel op, maar plaatst 'm niet naar voren. tips?
7) In de proef. Halthouden, daarna achterwaarts.
8) Filmpje. 1e proef.
https://www.youtube.com/watch?v=picasacid&feature=player_embedded
Tips en onderbouwd commentaar is altijd welkom.
Niemand had geld laten vallen
Pas op dat je niet teveel gaat hangen in je zit, maar Doeke heb je fijn aan de sjouw hoor

Doek was al M1 startgerechtigd en er zat al een boel op van de M
misschien dat het verkeerd overkomt, maar zo bedoel ik het echt niet.