Op dit moment zijn we KNHS L1 met 2 winstpunten, we hebben heel lang geen wedstrijden gereden, maar vorige zomer begon het toch weer te kriebelen.
Ik ben toen een keer of 3 gestart en we reden weer in de 170 dus een tevreden begin, maar om een stap verder te komen ben ik toen op zoek gegaan naar een nieuwe lesgeefster en kwam bij toeval bij Noor Tanger uit.
Dit was tom een jaar of 5 geleden, stukje voller
, minder bespierd en met zijn kop in de lucht :
We zijn weer helemaal vanuit de basis begonnen, en het was voor zowel tommy als voor mij een hele omschakeling : alles vanuit de ontspanning en meer durven toestaan met je handen.
In december is Tommy een maand bij Noor op stal geweest om hem te beleren met de dubbele longe en te berijden om hem daarmee weer wat soepeler te maken in zijn hele lijf.
Inmiddels zijn we dus weer een paar maanden aan de slag en hier zijn wat foto's van de les van afgelopen donderdag.
Ik weet dat ik soms mijn tenen naar buiten steek en wat in elkaar gedoken zit, maar op dit moment is het meest belangrijk dat ik ontspannen en met plezier kan rijden met fijne hulpen en niet meer bekaf van mijn paard afkom met een hoofd als een tomaat.
Ik ben trouwens 1,80 en tommy 1,45.
Groetjes Marijke en Tommy Magnum
We zijn op de goede weg, ik geniet steeds meer van elke keer dat ik op mijn super fjord stap en hoop volgende maand weer te gaan starten enne Noor : je bent een wereldwijf

Tenslotte nog een paar close-ups :

Maar denk dat je dat zelf ook wel gezien hebt.