Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Broccoli schreef:Qua bitten heb ik nu een enkelgebroken watertrens, een dubbelgebroken bustrensje en een enkelgebroken bustrensje geprobeerd. Allemaal geen verschil.
Ik heb geen idee hoe ze voor mij werd gereden.
Overigens heb ik 2 bijrijdsters die hetzelfde probleem ervaren.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niets verkeerd doe. Ik neem aan dat het iets is wat ik verkeerd doe
Broccoli schreef:Hey broccoli, heb het zelfde probleem gehad, heb een tijdje met thiedemann gelopen, hulp gevraagd op bokt *veel bokkers zeiden dat je met hulpteugels niet oplost* en mijn merrie heeft lang stilgestaan dus heb hetzelfde probleem gehad, en het gaat nu pas goed, na een halfjaar thiedemann! Maar.. bij mij lag het aan mijn houding, ik heb zo'n moeite met benen stil of armen stil. heb je al anderen op je pony laten rijden? doet ze dan ook zo? ik kan je wel foto laten zien hoe ze eerst reed bij mijHet gekke is dat ze ook stukken heel fijn loopt. Het is niet constant dat ze het doet zeg maar. Heb ook al met slof gereden, maar dat is natuurlijk niet de oplossing. Ik vind het een moeilijk probleem.
(let niet op mijn gezicht, was boos dat het niet lukte
) en zo loopt ze zo ongeveer nu
de thiedemann hielp mij om rustig te blijven en aandacht te brengen naar het probleem, namelijk mijn houding.