aangezien het een hele poos geleden is dat ik rijfoto's heb geplaatst en mijn zusje vandeweek foto's heeft gemaakt kan ik weer wat laten zien

Shinda is een haflingermerrie uit 2003, afstamming is nogalesxamadeus,
we zijn nog vooral met de basis bezig, ontspanning, nageeflijkheid, stelling en buiging enz..
af en toe starten we een onderling wedstrijdje, als we er klaar voor zijn komt er een startkaart..
de foto's zijn vooral op de hoefslag, dit omdat foto's van figuren enzo heel veel zijn mislukt vanwege de zon...
ik zelf vind dat er nog wel wat spanning te zien is, er stond langs de zijkant van de bak een soort van container met zak er omheen die shin eng vond, wat af en toe voor wat spanning zorgde. de fotograaf kwam toen ik al een kwartiertje aan het rijden was, dus van het losrijden geen foto's

waar ik evt wat tips voor zou willen is dat sinds we af en toe met wijken bezig zijn tijdens mijn les, ze als ik in de buurt van de a/c lijn wil afwenden shinda denkt dat we gaan wijken en tijdens het wenden veel stelling aanneemt en probeert om over de buitenschouder wegloopt...
mijn reacties hierop zijn de andere kant op wijken, dus bv als we een paar meter van de hoefslag af rijden de andere kant op wijken, of gewoon een aantal keer afwenden en rechtrichten ipv wijken..
in mijn houding zie ik dat ik wat voorover val en dat ik mijn handen veel meer (hoger) moet dragen
oke, hier de foto's:
1. stappen

2. andere kant op, volgens mij tijdens een slangenvolte ?

3. stukje verderop weer slangenvolte als het goed is

4. lekkere voorwaartse draf

5. halthouden

6. poging tot wat meer verruiming in een middendraf, in de protocollen staat vaak dat ik ipv te versnellen meer mag verruimen dus dat oefenen we

7. weer halthouden

8. galopje, niet voorover zitten!

9. beter, maar nu de handen nog dragen

10. drafje maar nu ipv verruimen een pasje terug rijden

11. hier is het 'probleem' met afwenden van bij de a/c lijn te zien

12. na het afwenden proberen om weer recht te stellen

13. met resultaat!

14. stappen aan het eind van een figuur..

bedankt voor het kijken, tips zijn zeer welkom!!