Hieronder staat een filmpje van mijn paardje en ik. Ik sta open voor commentaar, want ik ben wel benieuwd hoe we overkomen als combinatie en of ik te streng ben id mond, scheef zit,... en dergelijke dingen.
Ik heb No Limit ondertussen al vijf jaar, waarin we al vanalles hebben meegemaakt. Goede en minder goede periodes, waardoor we wel een goede band hebben opgebouwd.
Ohja, voor alle duidelijkheid: mijn paard zit op een veel hoger niveau dan ikzelf, dus hij heeft me ook al veel bijgeleerd

Een bepaald niveau rijden we nog niet echt, we doen niet bepaald 1 specifieke tak. Wel doen we mee met jumpings en lokale dressuurwedstrijdjes. Mijn paard heeft vroeger M1 gelopen, dus heeft wel een veel hoger niveau dan ikzelf. Veel opties om echt fanatiek wedstrijden te rijden hebben we niet: meneer wil niet in de trailer, enkel in de camion. Daardoor kunnen we dus niet heen waar we willen, aangezien ik enkel mee kan op wedstrijd als onze manege gaat met de camion (dit zijn meestal jumpings, we rijden dan ongeveer 80cm tot 1m). De problemen waartegen we aanlopen zijn vooral het feit dat No Limit vroeger veel te snel liep, waardoor hij vaak uit m'n hand liep. Nu oefenen we dus op het rustiger draven. Rustig galopperen is nooit een probleem geweest. Hij heeft ook periodes waarin hij ofwel te diep loopt, ofwel net te hoog. Ik weet 100% zeker dat dit aan mij ligt. We hebben wel veel vertrouwen in elkaar, dus dat probleem is er al niet
Ook ken ik zijn trucen al door en door, dus ik weet ondertussen (meestal) wel al hoe ik moet reageren als meneer even een koppig opstootje heeft. Ik hoop dat de video toch iets of wat een goed beeld heeft van hoe we samen zijn, dus als je tips hebt: brand maar los

Bedankt
Bedankt !
.