De foto's zijn er!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

josiej

De foto's zijn er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 18:59

Hoihoi allemaal,
de laatste twee wedstrijden zijn foto's gemaakt op concour van mij en mijn paardje. Ze wordt 20 juni 4 jaar. Ik heb haar van de winter naar een aantal wedstrijdjes meegenomen om te wennen in de binnenbakken, zodat ze komend winter seizoen niet bang is. Commentaar geven mag, wel als ik er iets aan heb. (ik weet dat ik mijn hakken meer moet uitdrukken en mijn been beter aan de singel moet houden, ze wordt al steeds beter voor het binnenbeen, dus dat gaat al steeds makkelijker).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bedankt voor het kijken!

BigOne

Re: eindelijk zijn de foto's er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 19:10

Mooi paardje, volgens mij was ze erg braaf, vind je binnenhand soms wel streng lijken.
Ze is op de foto's drieenhalf dus doe het maar rustig aan want ze groeien vaak nog en zijn daar ook energie voor nodig, veel plezier met haar.

daphnijntje

Re: De foto's zijn er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 19:24

Mooi paard :D
op de 2e foto lijkt het heel erg alsof je naar achter hangt.
Op de 3e foto mag je been iets naar achteren en je hakken uitdrukken...
Op foto 4 mogen je schouderas iets naar achteren.
vind je binnenhand soms wel streng lijken.
Jullie komen er wel :D

Anoniem

Re: De foto's zijn er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 01:12

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.