Bij dezen, wat meer foto's dus een nieuw topic...
Don rubin v/h bloemenhof is 7 jaar oud, heb heb sinds januarie 2010 in bezit.. naar 3 maanden kreeg hij kuren heel appart dat zou totaal niks voor hem zijn in de staak gaan en weg rennen, bleek dat hij erge last van zijn rug had, hebben wij msn gevoerd nou erna was het een totaal ander paard, hij ging ook volop genieten van het werk, helaas heeft dit 2 a 3 maanden mogen duren, todat hij weer helemaal chagie werd, omhoog ging strappen naar mijn been noem maar op reden genoeg om de dokter weer op stal te halen, en ja hoor het zelfde probleem ik meteen gevraagt; is het mogelijk voor foto's? nee dat kon niet het zat tever in zn achterug, blijkbaar hebben paarden met zn sportieven bouw sneller last, dat het hun in de rug kan schieten, ik heb eerlijk gezegt geen idee want ik heb dit nooit meegemaakt. hij staat nu weer een maand op rust, mogen wel rustig aan 2x per dag longeren. Bij dezen de serie foto's toen we de training opgepakt hebben..
Punten die verbeterd worden:-hem diep rijden, ivm dat hij heel erg opkruld van zichzelf en altijd meteen bovenin is gezet, maakt zijn rug niet beter !!
-op mijn linkerhand letten, die wil ik nogal graag op spanning zetten
-en mijn houding, zit soms wel eens graag door mijn onderug..
En dan de fotos

Bedankt voor het kijken, en elke reactie is welkom
Liefs