Deze vond ik echt heel apart. En mooi.
Toen ik weg ging, de keuring was toen nog niet afgelopen maar degene met wie ik was (myra van bokt) moest niet al te laat naar huis, gingen we nog ff een rondje lopen op de manege. Natuurlijk heb ik 'n paar fotootjes gemaakt van n paar hele schattige paardjes. Als eerste een merrie met haar veulentje. "t veulentje was echt super schattig en totaal niet bang. Hier 2 fotootjes.
Deze foto vind ik echt heel goed gelukt. Ik had mn digi meegenomen en dat ik lastig om goeie foto's te maken, want hij maakt pas n foto een paar sec. nadat je de knop hebt ingedrukt. Maar deze was precies op t goeie moment. Moet je dat tongetje zien!!! Schattig!!
Daarna gingen we ff langs die paardjes die in de stallen staan naast t hok van de waakhonden.
Deze hengst, Ringo, was echt superlief. Alleen zat hij helemaal onder 't stof. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij komt die pony nooit buiten. Ik heb hem in de jaren dat ik daar reed, 7 jaar, daar altijd zien staan, maar ik heb hem nooit uit z'n stal gezien en ik heb nooit iemand gezien die iets met 'm deed. Aan z'n tanden te zien is ie ook al wat aan de oude kant.
Deze pony was ook heel lief. Alleen vond ik t wel zielig dat ie in 'n heel klein stalletje stond. Z'n stal was ongeveer 1,5 bij 2 a 3 meter.'De pony kan zich zelfs amper omdraaien. Misschien is dit 'n tijdelijke stal, want hij zag er wel goed uit.
Nou dit was het weer!
Kuzz Jen