Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het ziet er helemaal niet verkeerd uit!
annutjuuh schreef:Ik zou proberen je teugels wat korter te pakken zodat je je handen wat meer voor je kunt houden. Lekker veel overgangen rijden, dan word je paard wat meer aan het been en waarschijnlijk ook wel fijner in de aanleuning. Zelf goed werken aan je houding in galop. Echt meer gaan zitten in je zadel, been lang...Maar het ziet er helemaal niet verkeerd uit!
joenohoe schreef:Je zegt commentaar op tuig heeft geen zin, maar misschien ligt daar nu juist het probleem ? Je ploft ontzettend op de achterkant van het zadel en steekt je tenen bijna in zijn neusgaten... Dat soort dingen komen vaak doordat het zadel het paard niet goed past waardoor het niet goed ligt waardoor de ruiter niet goed kan rijden waardoor de ruiter het paard niet goed kan rijden. Misschien iets om over na te denken ?

Tenminste dat zei de baas altijd, haha. 
Dan moet je Mona, Nescio en Parland ff de groetjes doen en heel veel knuffels
Hihi
Sinds de manege uit elkaar viel, heb ik die paardje nooit meer gezien 27maart een jaartje geleden :'(.

is moeilijk niet klemmen met van die lange benen maar ik ga zeker iets doen met jullie tips