Na ons laatste topic: [RIJ-ITP] Na ongelukkige paardenjaren, nu 2,5 jaar geluk met Tristan dacht ik laat ik maar weer is een klein topic plaatsen van Tristan. Tristan en ik hebben de gehele winter eigenlijk in een hele grote dip gezeten. De vele sneeuw deed ook niet veel goeds. Ik zag het soms echt niet meer zitten, hoe lastig die is.
Maar wonder boven wonder, hebben we samen het licht gezien! Het gaat nu super fijn! Op wedstrijd gaat het ook steeds beter. We halen nette punten binnen waar ik meer dan tevreden mee ben! We hoeven nu ook nog maar 1 puntje en dan mogen we alweer naar het L2 ! Helemaal leuk dus! Mijn eind doel is sowieso een winstpunt in het M halen, maar eigenlijk gaat het steeds beter en makkelijker dat er misschien ook wel meer in zit! Laten we het hopen. Ik heb nog lang geen genoeg van hem. Daarnaast is het ook echt een maatje voor me leven, we doe ook hele leuke dingen samen dan alleen maar hard trainen! We maken leuke buitenritten, we doen ook aan frestyelen en nog veel meer!
Nou nu maar snel een paar foto's. Als tip, op de foto's regende het en hij zit lekker dik in zijn vacht, vandaar dat die er een beetje 'gek' uitziet misschien.

Even wat ronder en langer instappen.

Lekker losdraven, hij wil nog niet altijd loslaten. We willen hem echt nagefelijk rijden op de buitenteugel, vandaar dat we hem aan het begin wat meer buiten stelling vragen

Hier wordt die vanzelf al rechter alleen komt die er nog net niet helemaal fijn door heen.

Heel fijn galopje! Galop is onze moeilijkste gang, hij wordt zo sterk dan.

Creatieve foto van Melis (Six). Hier is die al fijn op 2 teugels

En zo moeten we hem hebben
Nog even een paar schattige kiekjes

Ik heb ook nog 2 filmpjes van me les een andere keer:
Nou ik ben benieuwd wat jullie er nu is van vinden
.Groetjes Lysanne

hihi. Nee ik probeer er echt op te letten, maar vind het echt heel moeilijk. Dus inderdaad die 1 lijn
ook met mijn benen enzo helemaal gelijk! Ik heb er heel veel moeite mee! Dus tips om het te verbeteren zijn zeker welkom! Omdat het mij nog altijd niet echt lukt.