Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_PaaRdJeS_ schreef:misschien vond hij 1 snoepje niet genoeg?
haha![]()
Geen idee waar het aan kan liggen geen gekke dingen om hem heen die gebeurde?
misschien geen snoepjes meer geven tijdens het rijden en pas echt wanneer jij klaar bent met rijden en hem dan belonen met een snoepje.
Laura_x_ schreef:Volgende keer niet afstappen, maar gewoon verder rijden. Op zo'n moment is het moeilijk, ik weet het, maar anders gaat je paard weten dat hij zo onder het werk uit kan komen de volgende keer
Schrok hij niet ergens van?
Ik zou persoonlijk niet onder het rijden snoepjes gaan geven. Ik geef trouwens helemaal geen snoepjes, gaan ze alleen maar van bedelen
en hield je hem nog van voren vast? 

. maar in ieder geval: NOOIT MEER DOEN.
amziss schreef:Waar heb je hem gekocht? Hoe lang heb je hem al? Was het mischien ooit een manegepaard ofzo? Want mischien werden de paarden daar na het rijden en het afstappen met snoepjes en gingen ze daarna naar stal. En dan denkt jou paard mjischien van he HALLO ik ben klaar ik heb je snoepje gekregen, ik ben nu klaar en moet ie opeens toch lopen en heeft hij daar natuurlijk geen zin in. Mischien is dit ook wel niet zo. maar in ieder geval: NOOIT MEER DOEN.
.

Volgende x gewoon doorrijden, doe je dat niet, heb je best kans dat hij de volgende keren begint voordat hij aan het werk moet.
Ik denk niet zo snel aan stout gedrag meer aan: blij, happy, pijn, angst, niet snappen, te weinig werk en genoeg tijd om iets slims te bedenken hoe die er onderuit kan komen...
(verklaring: Blijheid, een mega buitenbak!)
).