Fancy is een erg lieve kinderpony waar zelfs de allerkleinst vertrouwd op kunnen rijden. Helaas kon hij niet blijven bij z'n oude huisje (manage) omdat hij hier onder de slagboom doorliep. Hij staat nu tijdelijk bij ons gestald tot we een goed thuisje hebben gevonden. Mocht je interesse hebben, stuur even een mailtje of kom langs. (ruin, 13jr, 1.17m)
Deze pony kwam van de ruitervereniging rozenburg waar ik rij, Fumba is naar b-ak toegebracht om daar weer verkocht door te worden nadat hij goed was doorgereden. Fumba is daarna naar een zorgboerderij gegaan maar hier wilde hij niet werken dus is hij terug gegaan naar b-ak. Ze zeggen hier in de advertentie dat hij voor iedereen geschikt is, ik mag hem niet kopen van mijn ouders maar ik hoop dat iemand hier op bokt hem een goed tehuis wil geven en met hem aan de slag wil gaan en voor hem wil zorgen, deze jongen verdient het, hij is enorm lief e grappig alleen hij wil niet zo graag werken, hij is superondeugend maar vindt op zijn tijd een sprongetje leuk en hij vind een goede buitenrit ook niet verkeerd, iemand die weet hoe hij met sporen om kan gaan kan hem ook wel berijden. HIJ IS ECHT ENORM MOEILIJK TE BERIJDEN MAAR HIJ IS ECHT HEEEL LIEF!!!
Advertenties horen niet op RT-D. Je kunt een advertentie zetten op EA-TK-PP. Lees wel even de daar geldende regels voor het opstellen van een advertentie! Ik kan dit topic niet verplaatsen, omdat het niet is opgesteld volgens de richtlijnen van EA.