Good afternoon, gezellig dat je even komt kijken

Vrijdag [18.02.'11] kwam m'n vriendin langs om les te geven, en natuurlijk ook om wat plaatjes te schieten. Het was jammergenoeg niet zo heel lekker weer waardoor ze aardig bewogen zijn, het was donderdag beter weer..
Over Quintos;
Quinto [Quintos al roepnaam]
New Forest
Ruin
20 jaartjes jong
B/L1, met Kerst onderling L1 proefje gereden
Ook hebben wij natuurlijk een probleempje. Ik zit al 'n jaar met 'n knieblessure, en mag sinds vorige maand weer 'echt' rijden, natuurlijk probeer ik hierdoor zo min mogelijk mn rechterknie te belasten, ben d'r nu heel erg mee aan't oefenen om op beide benen evenveel druk te houden, en hierdoor ga ik soms wat voorover zitten. Ook zijn we kei- en keihard aan het werk aan een fijne aanleuning in draf. Daardoor word ik soms wat hard in m'n binnenhand, enja ik weet het is hartstikke fout, maar dat zijn gewoon momentopnames.
Well, enjoy! Ze staan niet helemaal op volgorde, en we hebben ingestapt ed, toen hadden we geen camera bij de hand.
1. Inzet halsstrekken

2. Handen hoog, rechtop zitten.

3. Beetje wazig, maar fijn drafje! Zou d'r misschien nog iets meer doorheen mogen komen, maar hij loopt zo ook wel fijn

4. Fijn drafje

5. Gebroken lijn. Tenen naar binnen + handen dragen.

6. The same

7. Ik moest eventjes 'n middendrafje doen voor de foto. Houding sucks keihard, maar wel fijn beenwerk haha.

8. Hier wil ik naartoe, ben zooo blij met deze foto! Hier dus een heel goed voorbeeld van m'n strenge binnehand, maar verder loopt Quintos heel fijn, niet te diep, achterhand goed eronder, en verder zit ik ook wel redelijk haha

9. Pipo wou ook nog heel graag op de foto, haha lieve knol
http://i272.photobucket.com/albums/jj17 ... 0822-1.png
En m'n instructrice//fotograaf d'r ook nog eventjes op
http://i272.photobucket.com/albums/jj17 ... 020793.png
En 'n vergelijkingsfoto, van oktober schat ik, nog voor m'n operatie.

Ik ben geen bokker, sorry als het hier niet goed staat, heb snel de regels doorgelezen, maar kan over iets heen gelezen zijn.
Comments mogen altijd, graag zelfs, zolang 't wel onderbouwd is, en ik d'r wat aan heb. En wat vinden jullie trouwens van m'n nieuwe hoofdstel?

Hou het lief!