Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gewoon oefenen en je kunt altijd afstappen en zoals je zegt is er dan geen probleem. Net zo lang zo door gaan tot ze het helemaal gewend is. Dan kun je waarschijnlijk gewoon blijven zitten. zoofje schreef:neem haar een keer mee naar zo'n bruggetje en ga daar oefenen voor elke stap die ze zet op het bruggetje krijgt ze een beloning als ze er eenmaal opstaat zal ze zien dat het helemaal niet eng is!
ik zat ook eens op een pony die niet op het bruggetje durfde, gaat hij er voor het eerst zelf overheen (zonder afte stappen) 5 minuten later lig ik eraf met twee gebroken armen ):
chaanttaall schreef:zoofje schreef:neem haar een keer mee naar zo'n bruggetje en ga daar oefenen voor elke stap die ze zet op het bruggetje krijgt ze een beloning als ze er eenmaal opstaat zal ze zien dat het helemaal niet eng is!
ik zat ook eens op een pony die niet op het bruggetje durfde, gaat hij er voor het eerst zelf overheen (zonder afte stappen) 5 minuten later lig ik eraf met twee gebroken armen ):
aaaawh! dat is ook niet fijn!