Ik wil aankomende zomer graag een keer een kür op muziek rijden. Graag zou ik zelf eentje samenstellen maar nu mijn vraag:
Waar halen jullie je KÜRMUZIEK vandaan??
Ik heb gezocht op karaoke en instrumentaal maar kan niet echt iets spetterends vinden. hebben jullie ideeën? Weten jullie waar je die het beste kan downloaden?
alison_belle: Ik heb al eens iets gedaan in de trend van Lord of the dance, zou nou wel iets moderners willen maar weet niet waar ik het moet downloaden:-(
quartel
Geplaatst: 15-02-11 23:01
ik ga mijn favoriete ff zoeken voor je.
ik stuur je straks pb
Spruit
Geplaatst: 15-02-11 23:03
Heeel veel youtube luisteren! Ik heb een hele mooie zelfgemaakte kür . CD's met filmmuziek zijn ook vaak goed.
Edit: via zamzar.com kan je de liedjes van youtube ook downloaden, voor het geval je het nog niet wist. Heel handig.
quartel
Geplaatst: 15-02-11 23:11
lukt niet via pb, dus dan maar zo.
Deze vond ik zelf helemaal geweldig. Ik zou verkleed gaan als Anky ( als was het maar omdat ik echt geen ster ruiter ben) Oranje lint om, hoedje op, slip aan mijn jas en paard zwart spuiten
Ik heb er op gereden......echt heeeeel erg leuk om te rijden dit nummer.
trouwens....het nummer.....you rase me up.....doet het ook vreselijk goed. Het word door verschillende zangers en koren gezongen, knutsel verschillende zangers en een koor door elkaar en je hebt iets unieks.
Ook rood van Marco Borsato is leuk, die kan je halverwege veranderen in vandaag is blauw van de smurfen Dan begin je te rijden in een mooi rood gewaad dat tot over je hoofd hangt, die gooi je halverwege uit en dan zit je er verkleed als smurf onder.....succes verzekerd!!! Vergeet dan niet een staart te maken he?