Zoals de meesten onder jullie heb ik ook een eigen paard, genaamd Ulysse. Ulysse is een 13jarige BWP merrie (Opium de Laubry x Voltaire), haar afstamming is practisch volledig springgericht, maar ik rijd met haar meer dressuur.
Ulysse heb ik bijna 5 jaar, zoals iedereen moet je beginnen van ergens. Toen we haar pas hadden kon ik zelf nog niet echt zo goed rijden, Ulysse was een groot, sterk en hevig paardje voor mij, en ik als klein meisje moest met haar rijden.. Maar we evolueerden, elke keer dat ik op haar rug zat leerde we iets bij of bereikte we iets. Van in het begin balkjes lopen tot nu 1.20m springen, van met neus in de lucht te lopen tot bijna een stabiel hoofdje mooi aan de loodlijn, in alles zijn we geevalueerd.
Daarom wil ik graag een paar fotos zette van de training van afgelopen woensdag.. Gewoon om eens te weten wat jullie van mij en mijn meisje vinden, en wat jullie eventueel goed/slecht vinden aan mijn houding ofzo ( ik weet zet mijn tenen beetje naar buiten) We rijden nu niveau E en A, maar heb een soort van winterstop gehoude bij haar qua op wedstrijd gaan, zodat we een hele winter konden trainen..
Geef maar commentaar maar blijf aub redelijk
Het is tenslotte geen top dressuurpaard eh

Wees eerlijk maar blijf beleefd

Hij loopt ook erg kort in zijn hals, en hierdoor dus ook in zijn gangen, probeer eerst een lager tempo te rijden, dan komt de ontspannen wel!