Vandaag heb ik weer gereden op Pops.
Dit is wel pas de 3de keer dat ik er op zitdus hou hier aub een beetje rekening mee

Pops is een merrie van ik geloof 10 jaar. Bij de andere bijrijder loopt ze in de L1. Ik ben echter nog gewoon aan het proberen, we rijden dus maar even B. We zijn bezig met elkaar uitvogelen, ik met hoe ik haar goed verzameld kan krijgen zonder "protest". Omdat dit pas de 3de keer is dat ik rij is ze me nog een beetje aan het uitproberen. Met halthouden hoofd omhoog, niet goed door de bochten (die andere meiden rijden de hoefslag te dicht langs het hek waardoor mijn lange benen in het hek bliiven hangen) en daardoor een beetje zoekende word en gaat slingeren en niet meer contant wil lopen. Gelukkig krijg ik van de eigenaar goede instructie dus alles gaat al iets beter. Ik probeer haar van achter naar voor te rijden, lekker actief.
Ik moet eerder van te voren in de bochten duidenlijk beginnen te sturen waardoor ze dus niet meer op de hoefslag kan komen na de bocht, want dat is het grootste probleem
Ik hoop dat ik zo genoeg info heb gegeven

heerlijke draf

netjes halthouden

galop, jammer dat die een beetje wazig is

nog een drafje (hier is ze dus een beetje zoekende doordat we net uit de bocht komen, en zij op de hoefslag wil lopen en ik haar op de binnenhoefslag)

ook draf

Heb wel de mooiste eruit gezocht hoor
ging helaas niet altijd zo goed, maarja, daar leer je van. En ik mag idd voor de 3de keer niet klagen