Haflinger Storm aan de arbeid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Haflinger Storm aan de arbeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 08:27

Zo weer eens een keer wat rijfoto's van mij en Storm. Momenteel staat het rijden bij mij op een laag pitje i.v.m. flinke rugklachten. Als ik 1x in de 2 weken 20 minuten rij is het veel. Aankomende donderdag krijg ik de uitslag van een MRI scan en voor het geval ik te horen krijg dat ik voorlopig helemaal niet mag rijden heb ik het er vandaag nog maar even van genomen. Het is dus geen rijtechnisch hoogstandje maar ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Waar ik zelf op moet letten is dat ik rechtop moet blijven zitten en meer moet ontspannen. Als Storm zich sterk maakt word ik het ook en vind het dan moeilijk weer te ontspannen

Over Storm: Storm is sinds 22-12 6 jaar en zijn vader is Strizzi v/d Heksenketel. Hij is de laatste tijd met rijden best lastig, maar ja hij wordt ook niet al te veel bereden (2 of 3 keer in week) en als hij gereden wordt is vaak toch door iemand anders (wel telkens dezelfde personen). Maar beter zo als niet helemaal niet bewegen. Hij wil op dit moment lastig buigen om het binnenbeen en ontspannen. Ook het bit vasthouden vindt ie erg leuk op het moment. Echt een niveau hebben we niet aangezien ik geen wedstrijden rij, maar regelmatig lessen doen we wel. Verder is het een ontzettend lieve halfinger met een superkarakter.

En ja inderdaad mijn zadel schuift naar voren. Ga snel bellen om de boel na te laten kijken en op te vullen. Doordat hij nu weer flink aan het afvallen is gaat het zadel een eigen leven leiden. Het zadel is pasklaar gemaakt toen hij er nog zo uitzag:
Afbeelding

Maar nu de foto's van gisteren:
Instappen
Afbeelding

Aan de arbeid
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog 2 plaatjes om af te sluiten
Afbeelding

Afbeelding

Een reactie vinden we leuk, maar hou het wel netjes :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:52