peugotje schreef:Het paard is 25, dus dan snap ik wel dattie geen spekkies heeft.
Het lijkt alsof je haar tegenhoudt van voren, probeer wat meer 'gas' te geven.
En voor de volgende keer, wat eerder stoppen? Het is nu wel jammer dat je nu niet op jullie hoogtepunt gestopt bent.
Jaa k snap wel wat je bedoeld. T is ook dat ze erg onder je uitloopt op sommige stukken, en bij mij resulteerd dat dan in (teveel..) tegenhouden in de mond, en met mijn zit vergeet ik da dan te doen.. Dus dat is idd misschien wel een puntje om aan te werken.
Jaa.. idd misschien hadden we wat eerder moeten stoppen, ik had haar ook echt maar 10 minuten gereden, en daarvoor had Ruby haar gewoon gereden. Bij mij liep ze beter als bij Ruby, dus in prencipe toen ik haar kwijt was had ik daarvoor al moeten stoppen eigenlijk..
kan ik nu niks meer aan doen, maar dan kan ik wel mee rekening houden de volgende keer, dus erg bedankt!
@ estherxxx, Ja ik heb af en toe wel van die pianohandjes dat klopt, terwijl ik dat eigenlijk nooit heb gedaan naar mijn idee, en een hekel aan heb als andeere het doen, maar ik had het zelf idd ook al gezien ja. Zal er eens wat op gaan letten, binnekort zal ik nog eens een foto maken
Bedankt voor je reactie!
@ anderB, Volgens mij zit de basis er al goed in, immers een goed getraint paard verleert nooit, heb ik altijd geleerd. En naar mijn inszien klopt het ook wel. Beate heeft een beetje een hanglipje dus misschien dat het daardoor lijkt dat de sperriem te strak zit? Twee vingers eronder hanteren wij altijd en ik weet zeker (Ruby heeft haar opgezadeld) dat zij dat wel gehanteerd heeft.
Wat die spekkies betreft, ben ik het echt niet met je eens, mits ik niet begrepen heb wat je ermee bedoeld. Je kunt zien, bespiering heeft ze, en qua spekkies, tis wat ouder paard en volgens mij is ze op dit moment gewoon goed.. Het is overigens niet mijn paard, dus ik kan daar weinig aan veranderen..