Halsstrekken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleHorses

Halsstrekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 23:04

Ik weet dat hier al veel topics over zijn, maar niet geheel specifiek over wat ik heb.
Ik rijd bitloos (L2) halsstrekken thuis gaat prima, hij gaat met de juiste contact zowat met zijn neusje over de grond.
Ik kan me herrineren dat ie dat vroeger met bit en in de L1 bitloos ook nog heel erg goed deed had ook meestal wel een 7/8.
Alleen nu viel me de laatste tijd op dat ie alleen met wedstrijd (ook op de manege waar ik vrijwel altijd rijd) maar de helft halsstrekt en dan gaat ie weer met zijn hoofd/hals omhoog want dan ziet ie wat? vandaag strekte die amper hals, hij vond de bak en alles veel te boeiend! Wat ik doe is m'n binnenteugel langzaam naar beneden laten glijden tot die ze aanneemt, en hij neemt ze keurig aan en dat gaat ie even omlaag maar naar verloop van tijd komt ie weer omhoog en krijg ik hem amper omlaag, ik pak m'n teugels dan iets op en probeer ik contact te zoeken en het weer opnieuw te doen maar dat lukt gewoon amper en voordat ik daar uberhaupt echt de kans voor krijgt zijn we al weer bij onderdeel teugels op maat maken. :+ heel lastig het lijkt wel alsof ie dan te afgeleid is, maar hij doet het ook op eigen terrein? wel minder dan op vreemd terrein maar toch..