Okay, ik heb vorige week op de privéles twee nieuwe figuren geleerd namelijk in cirkel van hand veranderen en buiten de cirkel van hand veranderen...
en ik moet dit zondag kunnen omdat ik in groep ga rijden, maar ik vind niet direct op het internet een duidelijke afbeelding/uitleg... iemand die me heir kan helpen?
Dat zijn belgische figuren denk ik, ik heb er toch al wel vaker van gehoord. in de cirkel van hand veranderen, is bijvoorbeeld bij A je cirkel beginnen, deze rijden tot je terug naar aan de hoefslag bent, en dan naar de f rijden en dus van hand veranderen. Uit de cirkel van hand veranderen, bij bijv A aan je cirkel beginnen, bij X een cirkel de andere kant op draaien (ook wel door een S van hand veranderen in de hele bak) Ik hoop dat het wat duidelijk is.
In de cirkel van hand veranderen is een grote cirkel rechtsom bij bv. A rijden en wanneer je bij de X komt door middel van zo een flauwe s naar de A terugrijden om linksom verder te gaan. Door middel van een cirkel van hand veranderen of een grote acht of slangenvolte met twee bogen is een halve grote cirkel bij A rijden, bij X omstellen en een halve grote cirkel naar C toe.