Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is natuurlijk heel normaal om een paard wat nog niks kent in de rondte te gaan slingeren met iemand er op, terwijl het paard nog geen enkel evenwicht oid. heeft.. Sorry maar dat vind ik echt erg oneerlijk tegenover een paard.. Maarja alles moet tegenwoordig snel snel snel he.. Zo jammer voor de paarden zelf.. Isaboy schreef:nou als ik paarden ga zadelmak maken zorg ik er tog eerst voor dat het paard op stemhulpen aan de longeerlijn reageerd en hoeft degene die mij vast houd echt niet zo met een zweep erachter te jagen verder doe ik ook nooit een touwtje om de nek heen maar ik vind het tog wel erg snel gaan als je er voor de tweede keer op zit
Sodeletuut schreef:Oh ik heb er geen verstand van, is ook zo.Het is natuurlijk heel normaal om een paard wat nog niks kent in de rondte te gaan slingeren met iemand er op, terwijl het paard nog geen enkel evenwicht oid. heeft.. Sorry maar dat vind ik echt erg oneerlijk tegenover een paard.. Maarja alles moet tegenwoordig snel snel snel he.. Zo jammer voor de paarden zelf..
! Sodeletuut schreef:Leuk paard, maar ik vind het véél en vééls te snel gaan.. Als dit de tweede keer is dat er iemand op zit..
XxChrisssxX schreef:Wij werken niet te snel maar het is wel beter voor haar dat ze er meten gewoon goed doorheen gaat en niet dan weer wel en dan weer een week niet. En wij behandelen onze paarde met respect en we kijken altijd wat hij wle of niet aan kan..maargoed