Ik ben gisteravond 1e geworden met mijn kanjer Asterisco H. op Manege Zonneveld. Mijn bijrijdster Anne-Marije reed voor het eerst met hem mee en zij behaalde de 2e prijs, we hadden bij 223 punten. Ik reed F9B en zij F8B. Het lijkt de laatste tijd niet meer mogelijk om met hem niet in de prijzen te vallen. Vorige week reed Anne-Marije met hem de Pas de Deux en van de 19 combinaties werden ze tweede, twee weken geleden werd ik zelf 3e en 4e op onze derde KHNS wedstrijd. Ik ben dan ook super trots op hem.Paard: Asterisco H.
Ruiter: dat ben ik zelf
Proef: F9B
In mijn bezit sinds: zijn geboorte op 20-04-2005
Hoogte: 1.60 m (ik ben zelf ook maar 1.64m)
Niveau: B+5 en F9
Eigen commentaar: - Benen Stil
- Vooruit kijken
- Schouders naar achter
- Stil doorzitten (dit vind ik zoo moeilijk! iemand tips?
)- Ruime galopsprongen
- Middendraf verbeteren
- Na overgang van draf naar stap niet stilvallen
ik krijg het filmpje er alleen zo in.. zonder al die tekst en dingen wil die niets laten zien maargoed zo kun je tenminste kijken
Ik hoor heel graag tips/aanwijzingen/commentaar, maar wees vriendelijk, hij is pas 5 en alles wat hij nu kan heb ik hem zelf geleerd.

Dankjewel! En de eerste is geen foto, dat komt doordat ik het filmpje niet goed in mn post kreeg..
Dit was de eerste keer F9, volgends mij nu nog 1 of 2 keer weet ik niet zeker. Ik ga nu naar hem toe, mag hij lekker relaxen en in de paddock spelen met zn beste vriendin!
Ik vind het altijd al leuk om hem in te vlechten, dat puntje wil ik altijd wel hebben maar prijzen maken me echt niet uit. Dat is wel lekker want dat heb je ook geen ´moet´ gevoel! Succes!