Ik ben een tijdje met dit door gereden en daarna gelijk gestop..
Echter weet ik nou niet of dit wel de juiste manier is.. mijn handen stonden identiek naast elkaar.. (met ongeveer 15cm tussen beide handen.. boven de schouder van het paard...
_________________________________________________________________________________________
Wat heb ik gedaan.. ik ben foto's gaan bekijken van anky...en edward gal.. (grootse dressuur ruiters, ik weet het, ik ben nog geen eens B gestard!:=) maar gewoon ff om het beeld..

Dit is een plaatje van edward gal.. Mij werd altijd gezegt dat ik me benen niet naar voren moet doen tijdens middendraf/uitstrekken.. hoe kijken jullie hiet tegen aan?! of hoe doen jullie/ ervaren jullie dit?!

Plaatje anky, hier zie je lichtjes dat ze haar handen op dit punt (moment opname, maar toch gebeurd) niet op de zelfde hoogte heeft.. terwijl dit mij ook t hoofd ingedrukt word..
Wat is het definitie van mooi?!
Tegenwoordig moet je aan zoveel eisen voldoen.. dat sommige mensen vergeten wat goed en wat mooi is..
Ik zag op een wedstrijd dat een klein meisje met een kleine pony bijna uitgescholden werd door der ouders.. omdat ze niet de punten haalde die haar ouders wouden dat ze haalde..
Maakt het uit dat iemand zijn tenen iets uitgedrukt heeft.. of dat diegene zijn schouders iets laat zakken..
als het paard ook nagevelijk/ontspannen loopt wanneer je dit doet?
Nogmaals... hoe kijken jullie hier tegen aan?!
Don't kill the messenger, its just a question

..