Het is een kruising friesxgroninger van 1.67 en hij heet Mystique.
Ik heb Mystique nu net iets meer dan een jaar, in het begin heb ik behoorlijk wat problemen met hem gehad, en ook durf ik pas sinds mei dit jaar echt met hem te galopperen

Hij heeft van zichzelf een nogal onhandige houding, en zeker als hij zijn lekkere onderhals in de strijd gooit begin je er weinig aan..

'k Ben toen hard aan de gang te gaan met halsstrekken om zo te zorgen dat hij de bovenhalsspier sneller gaat gebruiken en niet zo makkelijk terugvalt op zn onderhalsspier
Dit jaar gaan we nog een paar onderlinge wedstrijdjes meepakken omdat hij op vreemd terrein die onderhals er weer op zet en daar moeten we gewoon meer ervaring in krijgen.
Waar ik tegenaanloop is dat ik met mijn bovenlichaam snel te ver voorover ga, en naar beneden kijk.
We zijn op dit moment vooral bezig met rechtrichten.

Er kwam iemand met een kruiwagen uit de stal dus hier werd hij een beetje onrustig

Hier wilde ik hem een pasje vooruit laten gaan, beetje jammer van de loodlijn maar verder wel leuk
We proberen tegenwoordig ook een beetje te wijken, ik heb geen les en het is voor hem ook nieuw maar voor alsnog gaat het wel aardig
Ik heb gezien dat er verbeterpunten zijn, vooral vooruit kijken!

'k keek hier een beetje raar

Moet mn schouders ontspannen

Nog eentje vanaf deze kant om te bewijzen dat we allebei de kanten weleens op rijden ook al lijkt het niet zo vanaf de fotos

Hier ben ik blij mee

Gewoon drafje

Hier weer mijn naar voren vallen probleem
En nog 2 galopfototjes

Hopelijk heeft iemand goede tips verder