Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

scheepie schreef:ik zou hm ook even na laten kijken, gewoon voor de zekerheid, dan kan je dat uitsluiten.
Dan richten op goede instructie, je kan gewoon niet zonder, ook Anky heeft iemand aan de zijlijn staan.

. Ik gaf alleen vb dat zelfs iemand die zo rijdt als Anky zelfs nog begeleiding krijgt.
Jade1995 schreef:scheepie schreef:ik zou hm ook even na laten kijken, gewoon voor de zekerheid, dan kan je dat uitsluiten.
Dan richten op goede instructie, je kan gewoon niet zonder, ook Anky heeft iemand aan de zijlijn staan.
Dierenarts heeft 2 maanden terug gekeken en hij heeft 2 weken op de pijnstillers gestaan om dat loopje te voorkomen maar daar kwam uit het dat GEEN pijnoorzaak was.
En ik wil helmaal geen anky worden maar ik rij voor mn plezier hihi

Jade1995 schreef:hij raakt zijn voorvoet zegma niet maar als hij zijn achterbenen naar voren plaatst gaat dat eerst naar de zijkant in een halve circel dan tikt hij met de binnenkant/zijkant de grond aan en dan pas naar voren en dat is heelll moeilijk om er uit te rijden