)Zijn koppie
|| Nogmaals 
Vandaag zoals gepland ons laatste B wedstrijd gereden in Bakkeveen. Ik heb uiteindelijk maar 5 minuten kunnen
inrijden, maar al met al deed hij zoals gewoonlijk zijn uiterste best weer op ander terrein.
Uiteindelijk kregen we de eerste proef 193 pten met een 2e prijs en de 2e proef 195 pten en een 1e prijs.
Trots op mijn haflinger, al helemaal toen ik de jury na de uitrijking even sprak:
Ze zij: Ik zij al tegen mijn schrijvster, dit word vast weer zo'n haf met zo'n krabbeldrafje, en toen zag
ik hoe hij van achteren ging zitten en hij zwaaide met zijn benen en ik stond er wel even van te kijken.
En zijn galop, die vind ik al behoorlijk verzameld, vooral voor een haf! Mijn complimenten dat je een haflinger
(en nog zo jong!) al zo aan het lopen hebt.
Nou hoe geweldig is dat om te horen? Dat doet je gewoon wat!

Over beau
Leeftijd: 4,5 (8 april 2006)
geslacht: ruin
Stamboom: nee, waarschijnlijk zit er ong. 16% welsh in. (maar dit is niet officieel bewezen)
Beau rijd ik sinds hij net onder het zadel was gebracht, want ik zou hem doorijden. Dit is gigantisch uit gelopen
en rijd hem ondertussen al 1,5 jaar. En het geweldigste komt nog: Hij is in Januari officieel van mij geworden!
[VVDD] HET IS NIET WAAAR??? A dream come true,Beau wordt van mij!!!
Beau is een geweldig paardje om te rijden, hij heeft pit, maar is en blijft eerlijk en denkt ohz erg met je mee.
Hij wil erg graag voor je werken, en de knopjes zitten er zo op bij hem. Het inrijden doen we meestal nog even met een
los teugeltje, en wanneer hij recht en warm is, pak ik hem pas op. Oefening zoals wijken beheerst hij al best goed en
het sbw en travers pakken we tegenwoordig zo nu en dan eens ook even mee. Zelf laatst even voor de grap een eenvoudige
galopswissel geprobeerd, puur om te kijken wat hij doet. En zelfs dit ging echt verbazingwekkend goed

Maar verder houden we het vooral bij het niveau wat we rijden. En maak ik hem klaar voor de L.
Mijn doel is om het met hem ver te schoppen in de dressuur,
het zou echt een droom wezen om hem ooit eens Z te kunnen starten.

Dit was ons B wedstrijd lijstje:
Sneek 181
Firdgum 1e 197 & 2e 194
Firdgum 2e 201 (Telt niet, onderling)
Harich 4e 193
cornwerd 1e 186
Buitenpost 1e 205
Bakkeveen 2e 193 & 1e 195
EINDSTAND: B+11
Punten die ik zeker moet verbeteren
-mijn hakken!
-Mijn handen (op wedstrijden kan hij erg heet worden, en dit zie je aan mijn handen)
-Mijn zit, moet minder naar achteren zitten.
-Beau mag wat minder diep lopen, maar opzich loopt hij wel over de rug en is lichtjes in de hand.

(links zijn de moeite ook zeker waard!)
Lekker stappen:
Drafje
Werd ie even heet

En even meneer zijn beentjes laten strekken

in de proeven:
Andere kant galopje
halthouden, check zijn tevreden pret koppie
Geldzoeken kan hij ook
klaar en tevreden

voor de chow nog even 1 keer ons favo dingetje doen

Nog even van ons saampjes
En als laatste zijn heerlijke koppie, daar word je toch spontaan verliefd op?

Tips en commentaar is altijd welkom, graag zelfs

Hopelijk zullen de resultaten in de L1 net zo gaaf zijn als wat we inmiddels hebben gereden