Ik wou weer even een topic plaatsen van het rijden van mij en mijn pony Naomi.
Ik vind dat er erg veel veranderingen zijn veel onstpannender kijk maar in mijn vorige topic van naomi;
*http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1390539
Ik heb vandaag weer gereden keihard getraint omdat we graag L1 willen starten, en daar zijn weer foto's van gemaakt.
Ik vind zelf dat ik al veel ontspannender haar heb lopen, misschien is het niet zo zichtbaar op de foto's maar ik heb werkelijk helemaal niks in mijn handen!!. Ze moet nog wat actiever op de achterhand. Maar dat ze ontspannender loopt vind ik al fijn genoeg! En mijn benen moeten op sommige foto's wat naar achter. Naomi loopt ook op verschillende foto's achter de lootlijn.
Je mag tips geven! maar wees wel een beetje aardig, ik heb ook gevoel.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11 * ik was hier een overgang van halt naar draf alleen ik weet zelf dat ik haar wat los moet laten in die overgang, en hier zie ik ook het bewijz dat ik dat ook heel erg doe. Ook moet ik mijn spoor uit haar buik halen en wat meer met mijn kuit haar voorwaarts gaan rijden. Zelf vind ik dit een erg drukke en gespannen foto.

12

13 * mijn benen.

14 * mijn benen. verder als je goed ziet moet ik wel contact blijven houden met het bit. Mijn teugels hangen in waslijntjes!!

15 *hahaha dik konten!

16 * ik moet haar los laten.

17 * mijn hoofd.
naomi haar hoofd

18

19 *
ziet er erg leuk uit

Of het slim is is een tweede. 
Ik rij altijd al met zweep en heb verder niet last van maar dan krigj is zo'n gevoel dat ik heel erg mijn handen vol heb en niet lekker kan gaan rijden. Kan ik misschien ook een poging doen van zonder zweep & sporen ?