Zhyro is een 6 jarige ruin van OO seven X Democraat.
Sinds vorige maand is hij in mijn bezit en we moeten nog een beetje aan elkaar wennen. In een opwelling heb ik twee weken geleden mee gedaan met de kringkampioenschappen, het was vrije inschrijving, en dat ging aardig goed. We hadden wel een paar foutjes in de proef: de aanzet naar de middendraf was goed alleen deed ik net teveel en sprong hij in galop, daarna moesten we bij de B afwenden en op de B-X-E lijn halthouden en toen deed ik waarschijnlijk mijn been te ver naar achteren bij het weer wegdraven en toen gingen we heel mooi achterwaarts haha hoeft alleen niet in de L1... Mijn punten waren 199 en 186 en ik ben door naar de regiofinale! Dus helemaal leuk!!
De foto's zijn van gisteren, van de les. Op dit moment zijn we vooral bezig met het krijgen van de juiste aanleuning en soms valt hij te veel op de voorhand. Waar ik op moet letten is dat ik rechtop zit, mijn handen rechtop hou en mijn hakken goed laag houd. Verder mag ik ook wel wat leuker kijken haha
Meet Zhyro:
Losrijden:

Oppakken:

Stukje wijken:

Nog een paar foto's:

Uitdraven:

In zijn stal:

Bedankt voor het kijken en hoor graag wat jullie er van vinden!
Groetjes, Marcella
Dan toon je iig meer dan als je helemaal geen verschil laat zien tussen arbeidsdraf en middendraf. Hou die gedachte er dan ook in! Lekker eraan rijden hoor! Kijk ook eens gewoon lekker om je heen, dan wordt je rug vanzelf al rechter! 

. 

)