Jaja vandaag zijn nomad en ik weer flink aan het werk gezet, heerlijk les gehad met hem, en wat ging die fijn lopen:)
Je merkt echt dat zijn spieren vooruit gaan:)
Ik rijd Nomad nu ongeveer 2 maandjes bij, vind dit heeerlijk is echt een leuk paard!
Nomad heeft Z1 gelopen, en ik heb ooit(2 jr geleden) M1 gereden. Als duo zijn we dus nog niet zo lang aan het trainen, rijd hem nu sinds 2 weken ongeveer 4x in de week, maar daarvoor reed ik hem 2x in de week.
Hij is van Share hier op bokt!
tevens staat nomad te koop.
Graag hoor ik tips etc.
Ik moet zelf heel erg op mn houding letten, op Nomad zit ik soms te ver achterover, terwijl ik op andere paarden juist voorover zit... typisch:P
Voor de rest trainen we gewoon aan de activiteit, en dat hij rond blijft van voren, dus niet gaat trekken/hangen.
Het is een erg fijn paard om te rijden, alleen moet je zelf wel alle knopjes weten te vinden en hem aan het werk zetten!:)
foto's staan niet op volgorde;)
1.Nog wel te diep maar de achterhand der wel aardig bij:)

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.poging tot halsstrekken wat meneer heeel lastig vind! Ja ik zit voorover, dit is zodat ik hem beter kan begeleiden met het halsstrekken, en dat mn teugels niet heel lang hoeven te worden voorals hij weer omhoog komt:)

haha dat ben ik dus ook echt aan het oefenen!:)
)