Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Als je instructeur zo goed is ( en meestal ook nog Z rijd zoals word gezegt ) dan weet die toch precies hoe het moet
?
lissisanne schreef:stel dat je slechts 1 keer in de week of minder les hebt, en dat kan best een hele goede instructeur zijn, maar je loopt tussen twee lessen door ergens op vast. Dan kan het toch fijn zijn om het even te vragen?)
lissisanne schreef:Ik ben het zeker met je eens, al moet je het ook wel vanuit hun standpunt bekijken.
stel dat je slechts 1 keer in de week of minder les hebt, en dat kan best een hele goede instructeur zijn, maar je loopt tussen twee lessen door ergens op vast. Dan kan het toch fijn zijn om het even te vragen?
Op bokt zitten heel veel mensen met veel ervaring in paarden en sommige standaard problemen zijn best op te lossen over het internet. Dan kan je in ieder geval weer verder met je paard
stef schreef:Maar dat vind ik dus ook over HAW. Hier dien je rijtechnisch advies te geven. Euh ja? Daar heb ik (als ik zou rijden) een instructeur voor
) en als je dan feedback krijgt van een ander kom je ineens tot heel andere inzichten. Ik vind HAW zeker wel waardevol.
. randie schreef:soms zullen de lesgevers best prima zijn, maar er komen dan hier vragen voorbij waar ze misschien nog niet aan toe zijn? Als jij niet fatsoenlijk op je paard kan zitten moet je nog niet gaan denken aan wijken en andere fratsen.
PercyLeen schreef:Ligt eraan waar je hulp over vraagt, vind ik.
Geen enkele instructeur is heilig, iedereen heeft ergens wel een andere kijk op..waarom zou je je slechts beperken tot alleen je instructeur?

Vjestagirl schreef:PercyLeen schreef:Ligt eraan waar je hulp over vraagt, vind ik.
Geen enkele instructeur is heilig, iedereen heeft ergens wel een andere kijk op..waarom zou je je slechts beperken tot alleen je instructeur?
Het is prima om iets te vragen, maar roep dan niet bij ieder antwoord dat dat niet is hoe het moet van je instructrice, en dat je instructrice heilig is want ze heeft les gehad van Beroemde Ruiter 1 en Beroemde Amazone 2 en ze heeft zelf wel 2 paarden in de Z!