kimlovepaard schreef:Ja hakken uitdrukken en misschien de teugels wat korter en je kunt starten!
jeeeej, haha
punkielover schreef:Ik had ook een beetje het zelfde commentaar/tips voor je.
Je bent zeker klaar voor de B, als je dan ook commentaar krijgt kun je daar wat mee, de B is niet voor niks het begin of basis.
Ik zou zeker wat korter de teugels pakken, ben actief met je benen, dat zal wellicht wel helpen als je paard beetje tegenstibbeld. Maak eens een filmpje!:D:D:D
bedankt voor de tip! en je moet ergens beginnen idd
wil zelf ook wel eens een filmpje zien idd, moet ik alleen nog even iemand regelen met een filmcamera
o0eefje0o schreef:heel leuk paardje!
meer op je kond gaan zitten! val je mss ook minder na voren!
en idd je handen meer naast elkaar dragen! verder jullie zijn er zeker klaar voor!
dankjewel!
annebe schreef:Hakken juist niet uitdrukken, dit veroorzaakt spanning in je been.
Het probleem dat je benen naar achter gaan ligt meer in je bekken gebied. Je mag meer gaan zitten op je zitbeen knobbels.
Hierdoor komt je rompbalans ook beter tot zijn recht en heb je niet het gevoel dat je naar voren valt.
Verder ziet het er netjes uit!
Betreft je paard, deze mag je iets meer bij elkaar rijden, want je paard heeft de neiging wat op de voorhand te vallen.
dat is ook weer waar ja, maar nu zijn ze vaak wel erg 'vlak' in de beugels toch? dus misschien ietsjes meer omlaag met mn hak maar niet geforceerd? en dan mn benen minder naar achter ja, en meer gaan zitten
als ik de foto's uit het vorige toppic vergelijk viel mij wel op dat ik al wat rechter zat, maar nog niet op allemaal haha