Oliver @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evelinee

Oliver @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 21:41

Hallo,
Dit is myn eerste topic op bokt en die gaat over Oliver. <3
Oliver is een manege pony van (ik denk) 15 jaar. :o
Hy is een leuke pony met veel pit maar je moet wel tegen een paar bokjes kunnen.
Ik zou heel graag myn B-brevet met hem doen, maar ik ben nu al byna of al te groot..
Maar door de winter is hy heel erg koppig, en dan zetten ze er liever iemand op die er tegen kan. :P

Kunnen jullie me nog tips geven, want hy kruipt heel gemakkelyk achter zyn loodlyn en krult zyn nek op..

Hier een paar foto's:

Al een oude foto, maar ik hield toen al zoveel van hem <3
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1388.snc4/164088_183300478360494_100000416303448_570792_1936508_n.jpg

Deze herfstvakantie heb ik hem gehuurd :D
Afbeelding

Dit is de meest recente foto die ik heb, ben ik te groot?
Afbeelding

Hier hadden we ons verkleed, het was super leuk!
Afbeelding

Dit is Oliver op de wei <3
Afbeelding

Zo dit waren myn foto's, tips zyn altyd welkom, maar hou het vriendelyk aub :D

Rena100

Re: Oliver @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:44

Ik weet dat je je pony erg leuk en mooi vindt, maar probeer wel vooruit te kijken! Hoofd mooi omhoog en trots zijn op je pony...

Ik vind niet dat je te groot bent hoor, veel plezier nog met hem!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:05

Ik vind ook niet dat je te groot bent hoor, verder inderdaad voor je uit kijken en als je zo trots op hem bent, mag je ook trots gaan zitten. :D

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:23

hele leuke pony
als ik zo naar de plaatjes kijkt lijkt het of je erg geforceert bent op dat koppie
je zit helemaal gespannen met je schouders naar voren gebogen
probeer hier echt aan te werken!
vind je niet te groot! :)
succes!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:57

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens recente 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar JITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.