Een leuke fjord (chico
) van 10 jaar oud, In de omgang is ze superlief , Een echte knuffel , Ze was altijd heel braaf in de bak . opgegeven moment was ik genoodzaakt om van stal te verhuizen en heb ik dat ook gedaan.
Maar ik ben iemand die erg van buitenrijden houd en wij hebben daar alleen een lange weg met landbouw verkeer en pas na ongeveer een halfuurtje stappen/draf kom je pas bij een bos uit , Toen we er net stonden heb ik veel met haar gewandelt(aan dehand maar ook er op) .
Maar ze blijft het daar heel spannend vinden , Ze gaat dan heel erg kijken en af , Briesen en dansen op haar plek en als er dan ook dan wil ze dus wegrennen , Of ze begint te stijgeren op haar plek
, Ik ben er al best wel vaak afgedondert en ik begin de hoop een beetje te verliezen.Maar het is niet alleen dat ze tractoren eng vind maar ook domme dingen zo als hekjes of een schaap dat staat te eten .
Het word iedergeval steeds uitgebreider . Echter heb ik al is schrik training met haar gedaan maar dat heef niet echt vruchten afgeworpen
. ik word nu zelf ook elke x neveuzer als ik toch weer naar buiten ga en daarom doe ik dat dus niet meer.
Maar ik heb hier veel vriendinnen die wel altijd naar buiten gaan met hun brave paardjes ,
Ik ga trouwens altijd samen naar buiten maar dat heeft geen effect op chico.
Ook volg ik lessen met chico , eerst was hij ook een boef in de bak maar dat is heel erg verminderd.
Nu ben ik aan het twijvelen of ik een ander paardje zou leasen , Dit paard kon ik namelijk leasen tot aan zijn dood en ik ben bang dat ik niet snel zoon leuk paardje meer vind want voorderest is hij super lief en heb ik wel een band met hem .
Ook heb ik het erg naar mijn zin op deze stal en wil ik hier echt niet meer weg.
En omdat deze stal simpel weg ook niet super duur is en hier in deze omgeven het wel duur is en ik dat geld simpelweg wel beter kan besteden . Wat als jullie in mijn plek stonden zouden jullie dan een ander paardje gaan zoeken of niet ?