Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar tot die tijd sta ik nog steeds achter mijn eerste reactie 
iloveyah87 schreef:Whahaha, daar houden we je dan maar aan
Als je een beter filmpje heb zal ik erna kijkenMaar tot die tijd sta ik nog steeds achter mijn eerste reactie
Trouwens nog welkom op Bokt!
riagr schreef:Weet je: wees blij dat je instructeur je serieus neemt, en jullie als combinatie les geeft zoals ieder ander. Dat lijkt me beter dan iemand die bij voorbaat al zaken niet aanpakt omdat je paardje "maar" een haflinger is, die vast geen ruimte zal/kan hebben.
Zal best lastig zijn, iemand die je geen ruimte laat om de achterhand er NIET onder te rijden, maar wees er blij mee! Je paard kan er alleen maar beter van worden! Aan iemand die je complimenten geeft, of de boel (letterlijk) maar laat sloffen, omdat hij/zij denkt 'laat maar met die haflinger', heb je helemaal niets.
Edit: filmpje gezien: leuke pony!!
XxChrisssxX schreef:iloveyah87 schreef:Whahaha, daar houden we je dan maar aan
Als je een beter filmpje heb zal ik erna kijkenMaar tot die tijd sta ik nog steeds achter mijn eerste reactie
Trouwens nog welkom op Bokt!
Tanks:)
Toch wel eens handig om te discussieren met mede ruiters en verzorgers!
En ik vind het heel leuk om te kijken naar wat andere bereiken met hun paarden
Kimbaie schreef:Alleen kijkend naar je rijfilmpjes is te zien dat ze nog veel ruimer zou kunnen lopen. Persoonlijk vind haar zelfs nog erg korte pasjes maken. Als je het vergelijkend met je losgooi filmpje, daar pakt ze veel meer ruimte.
Was alleen even benieuwd waarom het je onzeker maakt als hij eraan wilt werken dat je paard ruimer gaat lopen? Of is het meer door de mensen die je om je heen ziet rijden?? Dat kan ik me namelijk weer erg goed voorstellen.
Kimbaie schreef:Heel herkenbaar die onzekerheid. Een paar maanden geleden ben ik ook verhuist, van een stal waar praktisch niet dressuurmatig gereden werd, en vervolgens naar een stal waar fanatiek dressuurmatig, wedstrijdgericht gereden wordt. Ik wordt daar ook onzeker van. Heel natuurlijk!
Gewoon oogkleppen op en lekker genieten van het rijden. Dan komt het vanzelf wel goed. Makkelijk gezegd dan gedaan misschien.
Het is een kwestie van spieren trainen en dan krijgen ze vanzelf de kracht en balans (!) om ruimere passen te gaan maken. En accepteren dat je nooit een uitgestrekte draf a la Totilas zal rijden 
Iedereen heeft zo zijn/haar minpunten en dat hoort er gewoon bij. Liever dat ze het recht in mijn gezicht zeggen dan achter mijn rug