,vandaag weer lekker gereden, ons eerste ritje van het nieuwe jaar!
En na een tijdje geen topic geopend te hebben vond ik het nu eigenlijk wel weer een keertje tijd.
Ons vorige topic:
[RT-HAW] Sam (v. kennedy) @ work bitloos training L1/L2
Ik zelf vind wel dat we vooruit zijn gegaan, ik ben druk bezig geweest om mijn handen stiller te houden, mijn benen (wat nogsteeds giga moeilijk is) stiller en niet aftesteken, netjes rechtop te zitten, mijn pony meer op de loodlijn te laten lopen in plaats van achter en het wijken ging zeg maar niet altijd even goed
hij liep erg over de schouder weg wat ik heel erg lastig kon corrigeren met mijn buitenhand omdat ie daar gewoon simpelweg doorheen sjeesten. Het is echt niet perfect maar ik ben best blij met deze plaatjes. 
Het is geen makkelijk te rijden pony, maar ik ben blij met wat we nu samen hebben.

allereerste: vinden jullie dat mijn pony te 'opgekropt' loopt en ik hem meer uit mag schuiven, ik hou 'm liever wat hoger omdat ie anders gauw gaat koppie rollen...
Eerst even van vorige week:
Ik vind dit een fijn plaatje, alleen ik weet niet of hij hier niet iets te opgekropt loopt?

Fijn galopje

En van vandaag:
Stappen geloof ik? ik zit continue met mijn teugels de kloten, ik verpak ze steeds korter en dan weer langer
hier doe ik dat dus ook
A afwenden rechtuit stappen en vervolgens linkerhand, ziet er verder goed uit vind ik

Nogmaals A afwenden maar dan in draf (ik doe vaak een rechte lijn erbij pakken omdat het wijken dan heel erg een 'automatisme' voor hem word)

Van hand veranderen doorzitten middendraf, ik vind doorzitten nog lastig maar het gaat echt steeds beter, vooral vandaag!

Galopje?

Linker galopje, fijn rond!
ik moet niet zo naar binnenvallen met mijn zit, dit lijkt wel erger dan dat het is
Rechtergalopje
*klik*
Achterwaarts, schrik wel een beetje van mijn been

Mooi halthouden, oortjes naar voren

Zo aan mijn zit te zien was dit weg draven

Hier zie je goed dat ie iets naar buitenkantelt, goed aan mijn stelling denken! vooral op rechts

Doorzitten, ik weet het niet... hij loopt niet echt achter de loodlijn imo maar wel iets te hoog ingesteld? maar als ik hem dan uitschuif gaat ie weer te diep.. ook de achterhand mag hier er veel meer onder, al is dit echt een beetje het moment

Meer ontspannen en uitgeschoven
iets het achterhandje erbij en dan kan die er zeker mee door vind ik 

Wijken, meer scharen en paralel vw/zw, maar het gaat echt beter!

Van hand veranderen

Nogmaals wijken, al paraleller en beter, alleen niet helemaal het goede moment!

En als de afsluiter nog een vooruit gereden fijn galopje

Zijn lieve hoofdje

Bedankt voor het kijken! Hou het een beetje lief we moeten nog veel leren!
waar rijd jij? willearuiters?