wat kan ik beter?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_S

wat kan ik beter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-10 11:46

Jenny_S

Re: wat kan ik beter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:09

leuk stel

en ja je beugels mogen langer

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-10 13:12

haha bedankt! maar ik rijd nu al wel met een gaatje langer, die foto is al een beetje ouder :)

123djeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:50

ik vind dat je wat kort zit maar ik las al dat je langer rijd ook moet je bij arabieren de teugels meer ontspannen en zo min mogelijk druk uitoefenen in de mond. en zal ik je een tip geven zelf heb ik ook een arabier en omdat hij met zijn hoofd omhoog loopt moet je oefeneningen doen onderandere als je stapt duw je als het waren lichtjes op zijn nek/manen ( oasof je masseert waardoor hij/zij zich gaat ontspannen onder het lopen en je moet zo min mogelijk jouw benen aanleggen ivm overgevoeligheid van arabieren. DIt is hoe ik het doe met mijn paard, want hoe harder ik aan de teugels trek hoe harder hij gaat lopen en zo is het ook met been aanleggen.

groetjes....

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:00

Het zadel ligt veel te ver naar voren , je beugels mogen idd wat langer en wat minder druk op de teugel, ook het zadel van het andere meisje ligt te ver naar voren, ja en voor de rest les nemen .

Is wel een leuke fjord met lange manen,

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:22

Ik zet een slotje op dit topic :-) Als je de pony wilt showen dan kun je gewoon een topic openen bij YITP. Zo van twee standfoto's is het heel lastig om iemands houding te beoordelen :-)