Tosca (foto's zie profiel) hield haar mond netjes dicht. Kan ik er zonder blijven rijden? Heeft iemand hier ervaring mee? En in de wedstrijden?Sorry dat ik jullie overlaad met vragen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tosca (foto's zie profiel) hield haar mond netjes dicht. Kan ik er zonder blijven rijden? Heeft iemand hier ervaring mee? En in de wedstrijden?
Astragirl schreef:bij mij maakt het geen verschil uit want ik laat mijn sperriem toch lekker los, ze wordt alleen nerveuzer als ik hem aantrek. Hangt er dus alleen aan voor sier bij mij.
. MAar het gaat prima zonder.Anya"]
[quote="blando schreef:je kan er toch beter mee rijden anders leg ie sneller zijn tong over het bit

spoekie"]
[quote="Anya"][quote="blando schreef:je kan er toch beter mee rijden anders leg ie sneller zijn tong over het bit

schaapjuh"]
[quote="karuna schreef:Ik rijdt altijd met sperriempje, rijdt ik zonder dan loopt mijn jonge tinker constant met zijn mond wagenwijd open en als ik dan iets druk geef met mijn handen dan begint hij met zijn hoodt te klapperen en paniekerig te doen of hij steekt zijn tong uit zijn mond, ook leuk. Ik snoer dat riepmje zeker niet vast, er kan altijd nog 1 vinger makkelijk tussen. en dit voorkomt bij mij dus een hoop problemen.
. Doet ie vast niet zomaar hoor. Om er een sperriempje aan te hangen los je 't probleem niet óp, je verdoezeld 't juist.promptertje"]
[quote="schaapjuh"][quote="karuna schreef:Ik rijdt altijd met sperriempje, rijdt ik zonder dan loopt mijn jonge tinker constant met zijn mond wagenwijd open en als ik dan iets druk geef met mijn handen dan begint hij met zijn hoodt te klapperen en paniekerig te doen of hij steekt zijn tong uit zijn mond, ook leuk. Ik snoer dat riepmje zeker niet vast, er kan altijd nog 1 vinger makkelijk tussen. en dit voorkomt bij mij dus een hoop problemen.
. Doet ie vast niet zomaar hoor. Om er een sperriempje aan te hangen los je 't probleem niet óp, je verdoezeld 't juist.
) mn paard krijgt er een langere neus van (klote smoes 2
)