Pacino in de PSG en 4th level

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JeanineB

Pacino in de PSG en 4th level

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 19:09

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:17

Je moet achtergrond informatie geven ;) (niveau waarop je rijdt, over je paardje misschien, waar je tegenaan loopt, enz...)
Anders wordt dit topic gesloten!

JeanineB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 19:25

oh, ok. wist ik niet.

Ik ik rij nu op Prix. St. George.
Pacino is een 13 jarige duits warmbloed.
in het eerste filmpje had ik nog niet zo veel rij ervaring, dus liet ik heb maar een beetje zn gangetje gaan. toen heb ik hard aan het trainen gegaan en ik denk dat het een heel stuk beter is. wat vinden jullie? ( ik heb hem nu niet meer, hij was verkocht, ik rij nu een 8 jarige kwpn, en zal binnekort ook filmpjes en fotos hier posten)

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:24

PSG zonder slipjas en met voorlezer? Vind t beeld verder heel rommelig! Probeer te werken aan je aanleuning! Deze kan nog veel stiller en mooier van je hand af! Verder wel een mooie paard, maar vind m erg getrucd draven, zou zelf met trainen wat meer lengte erin willen en meer over de rug ;) Dan zal die denk losser gaan lopen! ;)

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 02:50

En je woont in Ocala, Fl.? Wat leuk, nog een Amerikaan :D

Is dit de Pacino die Chris Hickey eerst reed?

Jongens, dit is geen PSG maar 4th level Jr/YR/AA, dus geen slipjas ;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:26

Even als algemene opmerking: dit is inderdaad een jonge amazone die in de VS op hoger nivo rijdt. Daarom heb ik diverse opmerkingen als "penny-alarm" verwijderd.

Verder gaat er wel een (tijdelijk) slotje op, want de openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.