Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pollux schreef:Hallo bokkers,
Gister zat ik op stal te praten met twee kennissen over onze paardjes en toen kreeg ik ineens de 'schokkende' opmerking dat ze mij en mijn paard een lelijke combinatie vonden. Ik wilde natuurlijk weten waarom ze dat vonden en de één kwam niet verder dan dat ze niet precies wist waarom en de ander vond dat we een passieve en niet stoere combinatie zijn. Overigens waren ze het er wel over eens dat ik een 'goede' combinatie was met mijn paard omdat we duidelijk een klik met elkaar hebben. Daar zit blijkbaar weer verschil in. Het steekt me natuurlijk wel een beetje, want ik vind dat we goed bij elkaar passen, maar vooral krijg ik het gevoel dat ze bedoelen dat mijn paard blijkbaar over het algemeen als een krant loopt, maar dat durfden ze niet hardop te zeggen. Dus mijn vraag: wanneer is een combinatie mooi en wanneer is een combinatie lelijk? Is het alleen het plaatje wat een combinatie mooi maakt of zijn er nog meer factoren? Barst los zou ik zeggen...