Vervolg foto's van AMORRR ! (L)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Romy_Amor

Vervolg foto's van AMORRR ! (L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 22:07

Hallo allemaal !!

Ik heb zelf ruim 6 weken niet kunnen rijden omdat ik een hersenschudding heb en mijn banden tussen mijn schouderblad en sleutelbeen gescheurd en uitgerekt zijn. Daarom hadden er wat andere mensen opgezeten. Daar kreeg ik niet zulke goede reacties op, Amor liep gespannen (heeft ie zowiezo al met meer met andere) en het zag er gewoon niet lekker uit. En daar leg ik me volkomen bij neer. :)

Nu ben ik er zelf weer even voor het eerst opgestapt. En het ging best wel lekker. (Ja ik rij met uGgs, want me laarzen lagen thuis omdat ik al een tijd niet heb kunnen rijden).

Hij was wel een beetje druk maarja.
Maar hij is super lieff. <3

Hallo, dit zijn wij eindelijk een keertje samen!! (Amor kijkt niet zo vrolijk, maar dat is ie eigenlijk wel hoor.:P)
Afbeelding

Al ingestapt en alvast een beetje oppakken.
Afbeelding

Een net drafje.
Afbeelding

Lekker door de plassen heen stampen!!! :D (de bak was namenlijk niet zo heel erg goed, maar dat houd ons niet tegen)
Afbeelding

En nog 1xtje .
Afbeelding

Netjes opzich.
Afbeelding

Half in beeld was een beetje fout gegaan maarja. :Y)
Afbeelding

Ik dacht even leuk te lachen maar Amor dacht daar anders over en deed zn ogen dicht. :9
Afbeelding

Een beetje lomp deze foto, en mn binnen hand veelste ver naar achter.
Afbeelding

Galopppp.
Afbeelding

En lekker losjes uitgaloperen.
Afbeelding

Ik zou graag een reactie willen, Wees wel een beetje lief en opbouwend comentaar (het is weer de eerste keer since een tijdje).
:) :) :)

DOOEEI!

Romy_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 22:26

billionache

Re: Vervolg foto's van AMORRR ! (L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:29

allereerst, niet zo verstandig om te rijden met schoenen zonder hak, kan levensgevaarlijk zijn ;)
Verder heb je ook best een knik in je polsen, en heb ik het gevoel dat je best gespannen zit

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:30

Leuk paardje, maar let erop dat ie niet teveel op de voorhand valt.

(Ook zit zijn neusriem wat te laag)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:31

Waarom rijd je met Uggs? Dit kan wel gevaarlijk zijn. En als je je laarzen vergeten bent ga je toch niet rijden? Liever niet rijden dan straks met je voet in de beugel blijven hangen en ernstig gewond raken ;)

Ik vind de fotos niet erg duidelijk eerlijk gezegd.

Romy_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 22:32

kimmie88 schreef:
Leuk paardje, maar let erop dat ie niet teveel op de voorhand valt.

(Ook zit zijn neusriem wat te laag)

Oke thanks !
Zal ff naar de neusriem kijken.

Romy_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 22:33

Laura_x_ schreef:
Waarom rijd je met Uggs? Dit kan wel gevaarlijk zijn. En als je je laarzen vergeten bent ga je toch niet rijden? Liever niet rijden dan straks met je voet in de beugel blijven hangen en ernstig gewond raken ;)

Ik vind de fotos niet erg duidelijk eerlijk gezegd.

Vandaag mocht ik weer voor het eerst rijden, dus kon het echt niet laten ;)

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:37

Sorry, maar ik zou toch echt niet rijden in zo'n bak, en zeker niet galoperen!
Ik zou proberen je pony activer te maken door veel overgangen te rijden en je nog even niet te concentreren op de nagevelijkheid! Eerst lekker ontspannen en van achter naar voren rijden en dan pas de voorkant!
Succes!

Romy_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 22:40

miesie22 schreef:
Sorry, maar ik zou toch echt niet rijden in zo'n bak, en zeker niet galoperen!
Ik zou proberen je pony activer te maken door veel overgangen te rijden en je nog even niet te concentreren op de nagevelijkheid! Eerst lekker ontspannen en van achter naar voren rijden en dan pas de voorkant!
Succes!

Hij is nogal makkelijk aan de teugel te rijden, dus meestal gaat dat vanzelf al, vooral als we een beetje actief bezig zijn.
Hij heeft nu al een tijdje stil gestaan dus is een beetje stijf aan alle kanten. Normaal ben ik altijd heel veel met hem bezig.. maar dat kon dus 6weken ff niet..

En de bak valt wel mee hoor, lijkt heel wat. Maar tis helemaal niet glad ofzo.

LovesGitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:12

Leuke pony, maar hij hangt erg op de voorhand en zo te zien ook in je hand.
Dit is niet echt nageven eigenlijk, dit is meer hangen in de teugels. (lijkt aan de hand van de foto's)
Ik zou proberen om toch eerst meer de achterhand mee te nemen voordat je iets aan de voorkant gaat doen, nagevenlijkheid moet namelijk komen doordat het paard goed aan het been en dergelijken is.

Over de Ugs, in je vorrige post wordt er ook met Ugs gereden, is echt heel erg onverstandig.

Nog even afsluiting, wel een erg leuke pony

Romy_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 08:14

LovesGitana schreef:
Leuke pony, maar hij hangt erg op de voorhand en zo te zien ook in je hand.
Dit is niet echt nageven eigenlijk, dit is meer hangen in de teugels. (lijkt aan de hand van de foto's)
Ik zou proberen om toch eerst meer de achterhand mee te nemen voordat je iets aan de voorkant gaat doen, nagevenlijkheid moet namelijk komen doordat het paard goed aan het been en dergelijken is.

Over de Ugs, in je vorrige post wordt er ook met Ugs gereden, is echt heel erg onverstandig.

Nog even afsluiting, wel een erg leuke pony

Ja dat kan zeker kloppen wat je zegt., op de foto's heeft ie het wel heel erg vind ik zelf.
Was er voor dat ik niet meer kon rijden flink mee bezig, ging erg goed moet ik zeggen.
maar voor de eerste keer vind ik het zelf nog redelijk.
maar thankss !

N_jumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 09:30

leuk beesje maar hij valt te veen op de voorhand
en ik vind het onverstandig om met uggs te rijden
met L neem ik aan dat je op Lniveau zit?

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:02

Vind het ook onverstandig om met uggs te rijden hoor ;) vroeger ging ik wel eens met gympen buitenrijden, volgens mij kon er dan niks gebeuren. ik pakte een galopje op een veld, en mijn voet schoot door de beugel, als ik gevallen was, had ik mijn been kunnen breken ;) of erger... gelukkig stopte marnix op tijd ;)

over je bak: tja.. het ziet er niet geweldig uit, galopperen is bij deze niet erg veilig.

je hebt trouwens pianohandjes :o probeer ze rechtop te houden ;)

en het lijkt alsof die in je handen hangt.. en hij rijd nogal op de voorhand, probeer hem dan ook goed actief te houden op die achterhand ;)

bij de laatste galop foto heb je mega stoelzit :P ofja, je benen zitten zo wat voor het paard ;)

SUCCES :D

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:08

Wat ook wel gezegd mag worden, is dat het er wel veel beter uitziet als je vorige topic !

Je mag 'm wat mij betreft wel verder oppakken, hij loopt nu wel heel laag :) mits je dit wilde ;) de rest is eigenlijk al wel gezegd.. dat je, je binnenhand zo ver naar je lichaam hebt komt omdat je teugels dus gewoon te lang zijn.. ;)

Probeer ook naar voren te kijken !

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 13:33

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.