Leentje & ik @work! (filmpje)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Leentje & ik @work! (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 14:14

Heee Bokkers!

Ik had mezelf voorgenomen om vandaag gewoon eens lekker lol te maken met Leentje, in plaats van aan de teugel te rijden enzo, daarom ziet het er niet netjes uit, hihi! :D
Hou je commetaar voor je, tips zijn wel welkom!

Galopje, hier begon ik natuurlijk niet mee, :+
Klik!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxx
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-12-10 14:17, in het totaal 2 keer bewerkt

DaisyDarling

Re: Leentje & ik @work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 14:16

Leuke pony :)
maar als je gewoon voor de lol ff hebt gereden kan je topic misschien beter bij Rijden - in - the -picture?

Anoniem

Re: Leentje & ik @work! (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 14:36

nou, jullie mogen wel tips geven over mijn algemeen rijden :)

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 14:41

Uit drie foto's kun je niet écht zien waar je verbeterpunten liggen.
Het galop-filmpje is duidelijk te zien dat je meebeweegt tijdens de galop, de hoeken
worden een beetje afgesneden maar dat is, als ik het goed gezien had, doordat je pony
een tikkeltje te heet werd? Voor de volgende keer je handen goed stil, recht blijven zitten
en niet te veel meegaan met de beweging van je pony.
Ik zou graag nog een topic willen zien als je serieus aan het trainen bent :)
Veel succes met rijden, maar dat komt wel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:05

hihi ja, bedankt :)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 08:24

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.